Analyse og strategi2018-09-21T11:57:18+00:00

Succes med online markedsføring

En kombination af SEO og betalt markedsføring skaber de bedste resultater for din markedsføring.

Se priser for kombi markedsføring

Kombineret markedsføringsstrategi

For at kunne få et maksimalt udbytte af din online markedsføring, skal du benytte dig af en kombineret online markedsføringsstrategi. Ved at kombinere PPC (Pay-Per-Click) og organisk online markedsføring er du sikret et godt fundament for at drive kunder ind i din forretning.

I samarbejde med dig, fastlægger vi en strategi for din online markedsføring. I denne strategi fastlægges eksempelvis dit klik-budget samt hvordan markedsføringen kommer til at gå op i en højere enhed. I strategien inddrages de forskellige markedsføringstiltag, som ofte vil være:

  • SEO – Søgemaskineoptimering af dit website
  • Google Ads – Annoncering på Google
  • Facebook Ads – Annoncering på Facebook

Kan jeg nøjes med en kanal?

Hos Jysk Online Medie anbefaler vi at du spreder din markedsføring ud på flere kanaler. Hvorfor det? Ganske enkelt fordi, at du på den måde finder ud af, at der måske er andre kanaler der fungerer bedre for dig.

Nogle virksomheder har gode resultater med Google Ads, hvorimod andre måske har bedre resultater med Facebook Ads. Men det kan være svært at vide hvorvidt den ene kanal fungere bedre end den anden, hvis man ikke forsøger sig med en kombineret strategi.

Sidst men ikke mindst er det vigtigt at pointere, at samspillet mellem kanalerne er med til at øge din virksomheds brand-værdi. Hvis dine kunder og potentielle kunder hele tiden bliver mindet om din tilstedeværelse, så øges chancen for succesfulde salg.

Se priser for kombi markedsføring

Bliv klogere på online marketing

Book et uforpligtende møde, og bliv klogere på hvordan du får succes med online markedsføring.

SEO-optimering

Søgemaskineoptimering er essentielt for din forretning! Hvis dine potentielle kunder ikke kan finde din virksomhed på eksempelvis Google, så er du garanteret at miste kunder. Sandheden ligger nemlig i, at størstedelen af al trafik på alverdens hjemmesider kommer fra Google. For at kunne maksimere trafikken organisk er søgemaskineoptimering et oplagt redskab.

Hos Jysk Online Medie fastlægger vi i samarbejde med dig, de søgeord som du ønsker at fokusere på. Dette kan eksempelvis også være, hvis du driver en lokal virksomhed og ønsker at blive eksponeret yderligere i den by din virksomhed befinder sig i.

Lær mere om søgemaskineoptimering

Google Ads

Google Ads er et annoncerings-værktøj på Google. Selve processen fungerer ved at vi hos Jysk Online Medie tilrettelægger annoncer, som baserer sig på nøgleordene i din virksomheds ydelser. Så snart annoncerne er eksekveret, vil du blot betale pr. klik på annoncen.

I forbindelse med Google Ads skal der tages højde for løbende optimeringer. Disse optimeringer har til formål at mindske dine udgifter, så du får et højere ROI (Return On Investment). Dermed undgår din virksomhed at “spilde” penge på annoncer der ikke har den ønskede effekt!

Lær mere om Google Ads

Facebook Ads

Facebook annoncering er et oplagt redskab til dig som ønsker at ramme en bestemt målgruppe. Facebook giver nemlig mulighed for at segmentere, så dine annoncer eksponeres for personer, som matcher dit produkt. Det kan eksempelvis gøres ved at annoncere målrettet mod personer med bestemte interesser, har en bestemt geografisk placering eller måske har en bestemt alder.

Alt dette tjener i sidste ende formålet at drive relevant trafik ind på dit website, så du får flere kunder.

Lær mere om Facebook Ads