Kombineret markedsføring

En kombination af SEO og betalt markedsføring skaber de bedste resultater for din markedsføring.

Kombineret markedsføringsstrategi

For at kunne få et maksimalt udbytte af din online markedsføring, skal du benytte dig af en kombineret online markedsføringsstrategi. Ved at kombinere PPC (Pay-Per-Click) og organisk online markedsføring er du sikret et godt fundament for at tiltrække kunder til din forretning.

I samarbejde med dig fastlægger vi en strategi for din online markedsføring. I denne strategi fastlægges eksempelvis dit klik-budget, og hvordan markedsføringen kommer til at gå op i en højere enhed. I strategien inddrages de forskellige markedsføringstiltag, som ofte vil være:

  • SEO – Søgemaskineoptimering af dit website
  • Google Ads – Annoncering på Google
  • Facebook Ads – Annoncering på Facebook

Kan jeg nøjes med en kanal?

Hos Jysk Online Medie anbefaler vi, at du spreder din markedsføring ud på flere kanaler.

Hvorfor det? Ganske enkelt fordi, du på den måde finder ud af, at der måske er andre kanaler, der fungerer bedre for dig.

Nogle virksomheder har gode resultater med Google Ads, hvorimod andre måske har bedre resultater med Facebook Ads. Det kan være svært at vide, hvorvidt den ene kanal fungerer bedre end den anden, hvis man ikke forsøger sig med en kombineret strategi.

Sidst, men ikke mindst er det vigtigt at pointere, at samspillet mellem kanalerne er med til at øge din virksomheds brand-værdi. Hvis dine kunder og potentielle kunder hele tiden bliver mindet om din tilstedeværelse, så øges chancen for succesfulde salg.

Hvad følger med i løsningen?

Søgemaskineoptimering er essentielt for din forretning! Hvis dine potentielle kunder ikke kan finde din virksomhed på eksempelvis Google, så er du garanteret at miste kunder. Sandheden ligger nemlig i, at størstedelen af al trafik på alverdens hjemmesider kommer fra Google. For at kunne maksimere trafikken organisk er søgemaskineoptimering et oplagt redskab.

Hos Jysk Online Medie fastlægger vi i samarbejde med dig, de søgeord som du ønsker at fokusere på. Dette kan eksempelvis også være, hvis du driver en lokal virksomhed og ønsker at blive eksponeret yderligere i den by din virksomhed befinder sig i.

Google Ads er et annoncerings-værktøj på Google. Selve processen fungerer ved at vi hos Jysk Online Medie tilrettelægger annoncer, som baserer sig på nøgleordene i din virksomheds ydelser. Så snart annoncerne er eksekveret, vil du blot betale pr. klik på annoncen.

I forbindelse med Google Ads skal der tages højde for løbende optimeringer. Disse optimeringer har til formål at mindske dine udgifter, så du får et højere ROI (Return On Investment). Dermed undgår din virksomhed at “spilde” penge på annoncer der ikke har den ønskede effekt!

Facebook annoncering er et oplagt redskab til dig som ønsker at ramme en bestemt målgruppe. Facebook giver nemlig mulighed for at segmentere, så dine annoncer eksponeres for personer, som matcher dit produkt. Det kan eksempelvis gøres ved at annoncere målrettet mod personer med bestemte interesser, har en bestemt geografisk placering eller måske har en bestemt alder.

Alt dette tjener i sidste ende formålet at drive relevant trafik ind på dit website, så du får flere kunder.

Pakker og priser

Kombi Basic

  • Strategiplan

  • Møde hver 6. måned

  • Månedlig rapportering

  • Alt fra SEO Basic

  • Alt fra Google Ads Basic

  • Alt fra Facebook Ads Basic

3.495,- DKK /md

Anbefalet annoncebudget: 1.500 – 3.000

Book et uforpligtende møde

Kombi Premium

  • Strategiplan

  • Møde hver 3. måned

  • Månedlig rapportering

  • Alt fra SEO Premium

  • Alt fra Google Ads Premium

  • Alt fra Facebook Ads Premium

4.995,- DKK /md

Anbefalet annoncebudget: 3.000 – 7.000

Book et uforpligtende møde

Kombi Exclusive

  • Strategiplan

  • Møde hver måned

  • Månedlig rapportering

  • Alt fra SEO Exclusive

  • Alt fra Google Ads Exclusive

  • Alt fra Facebook Ads Exclusive

fra 9.995,- DKK /md

Anbefalet annoncebudget: 7.000+

Book et uforpligtende møde

Jeg kan hjælpe dig i gang med online markedsføring

Søren Bak Petersen
Salgschef

Overvejer du at høre mere?

Lad os ringe dig op med et helt uforpligtende tilbud